ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΩΝ

ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΩΝ - 1

Λουκάνικο από χταπόδι και θράψαλο, συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τη νοστιμιά με την υψηλή διατροφική αξία.
Χωρίς ζωικά λιπαρά, ή συντηρητικά.
Με πλούσια γεύση, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και Ω-3 καλά λιπαρά.

Συστατικά

Θαλασσινά 80% (θράψαλο, χταπόδι - Μαλάκιο), εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο 4%, άμυλο σίτου, πρωτεΐνη σόγιας, πράσο, καρυκεύματα και εκχυλίσματα καρυκευμάτων, κρεμμύδι, αλάτι, φυτικές ίνες πορτοκαλιού, φυτικό έλαιο (περιέχει 59% ωμέγα 3 α-λινολενικό οξύ), χρωστικές (εκχύλισμα πάπρικας σε φορέα σορβιτόλης, καρμινικό οξύ), σταθεροποιητής (διφωσφορικά & πολυφωσφορικά άλατα), κύμινο, ρυθμιστής οξύτητας (γλυκονο-δ-λακτόνη), ζάχαρη, σκόρδο, άρωμα καπνού, μαλτοδεξτρίνη, δεξτρόζη, αρωμτατικές ύλες.

Το προϊόν μπορεί να περιέχει ίχνη από: μαλακόστρακα, αυγά, ψάρια, γάλα, ξηρούς καρπούς, σέλινο, σινάπι, σησάμι, θειώδη.

Οδηγίες Μαγειρέματος
Η μεσογειακή διατροφή και τα ψάρια προλαμβάνουν την κατάθλιψη Είναι γνωστό ότι η μεσογειακή διατροφή μειώνει τις καρδιακές προσβολές. Τώρα, οι ερευνητές βρήκαν ότι μπορεί να βοηθήσει αρκετά τα άτομα με Μια αυστραλιανή μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ακολουθούν τη μεσογειακή δίαιτα είναι πιο ευτυχισμένοι, έχουν λιγότερο άγχος και βελτιωμένη ποιότητας ζωής. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά που βρίσκεται στα ψάρια, διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη διατήρηση και βελτίωση της ψυχικής υγείας. Η μεσογειακή διατροφή αποτελείται από φυτικά τρόφιμα, όπως λαχανικά, όσπρια, φρούτα, ξηροί καρποί, σπόροι και ελιές, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, ψάρια, και μέτρια κατανάλωση κόκκινου κρασιού. Περιλαμβάνει, επίσης, χαμηλή κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων όπως είναι τα γλυκά και οι σοκολάτες. Στο πλαίσιο της μελέτης, οι Αυστραλοί ερευνητές παρακολούθησαν συνολικά 82 ενήλικες με κατάθλιψη, ηλικίας μεταξύ 18 -65. Η επικεφαλής της μελέτης, Νάταλι Παρλέτα, του Πανεπιστημίου της Νότιας Αυστραλίας, είπε ότι υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ της μεσογειακής διατροφής και μειωμένης κατάθλιψης. «Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι η κακή διατροφή προβλέπει της εμφάνιση της κατάθλιψης. Δεν είναι ότι οι άνθρωποι έχουν κατάθλιψη και στη συνέχεια τρώνε άσχημα. Επειδή τρώνε άσχημα προκαλείται η κατάθλιψη». Μια διατροφή που αυξάνει τη φλεγμονή στο σώμα και την αντίσταση στην ινσουλίνη προκαλεί καρδιακή ασθένεια αλλά μπορεί επίσης να προκαλέσει και κατάθλιψη στον εγκέφαλο, είπε η ειδικός. Ο εγκέφαλος είναι ένα όργανο όπως και κάθε άλλο. Έχει μάλιστα ανάγκες περισσότερες από τα άλλα όργανα όσον αφορά τη ροή του αίματος προς την παροχή οξυγόνου, γλυκόζης και άλλων συστατικών. Η έλλειψη ικανοποιητικής ροής αίματος και η φλεγμονή μπορούν να επηρεάσουν τον εγκέφαλο όσο οποιοδήποτε άλλο όργανο. Η μεσογειακή διατροφή είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως ωμέγα-3 λιπαρά, βιταμίνες Β, βιταμίνη D, υγιεινά λίπη και αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι όλα σημαντικά για τη διατήρηση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Μερικές φορές η κατάθλιψη είναι κάτι «βιολογικό», είπαν οι ερευνητές. Μπορεί να είναι μια έλλειψη σε μερικά από τα θρεπτικά συστατικά που κρατούν τον εγκέφαλο υγιή.
Διατροφικές Πληροφορίες
Ανά 100g
Ενέργεια 639Kj/152Kcal
Λιπαρά 6,6g
εκ των οποίων κορεσμένα 1,1g
Υδατάνθρακες 10,5g
εκ των οποίων σάκχαρα 1,2g
Πρωτεΐνες 12,3g
Αλάτι 2,7g